توصیف مختصر
Contact: n.abbaspoor@gmail.com
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی ارشد
علامه طباطبائی
2
کارشناسی
علامه طباطبائی
3
دکتری تخصصی
علامه طباطبائی
1398/11/26
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
پیشرفته
پیشرفته
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تاثیر نوآوری های مدیریت منبع محور بر تاب آوری سازمانی و نوآوری سازمانی با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی و نقش تعدیل گر خودآگاهی از پویایی های محیطی
محمدرضا اکبری نسب
2
اثر کیفیت خدمات درک شده و بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر وفاداری مشتریان مبتنی بر نقش میانجی تصویر برند
اریا نیک نژادخسمخی
3
تاثیر فعالیت های بازاریابی اینستاگرامی بر عجین شدن مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند
ارمین صادقی
4
اثر مسئولیت اجتماعی هتل ها بر وفاداری مشتریان مبتنی بر نقش میانجی تصویر برند، تعهد و رضایت مشتری
حمیدرضا رضائی انور
5
اثر تجربه برند شرکت های خدمات مسافرتی آنلاین بر عشق به برند مبتنی بر نقش میانجی ارزش ادراک شده.
محمد احمدی
6
اثر نوآوری و اصالت برندهای صنایع دستی بر وفاداری مشتری مبتنی بر نقش میانجی اعتماد به برند
غلام دستگیر شمس
دروس ترم جاری
541 - نظریه های سازمان و مدیریت - روز: چهارشنبه - از ساعت 15:30 تا 18:00
002 - نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته - روز: دوشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
530 - اخلاق و احکام کسب و کار - روز: سه شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30
005 - روش شناسی پژوهشهای کیفی و آمیخته در مدیریت - روز: چهارشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
058 - برنامه ریزی و توسعه محصول گردشگری - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00